دبیرکل گردان های «سید الشهداء» عراق:

ترکیه در سایه سکوت دولت بغداد به تجاوزات مکرر خود ادامه می دهد

ترکیه در سایه سکوت دولت بغداد به تجاوزات مکرر خود ادامه می دهد

دبیرکل گردان های «سید الشهداء» عراق در واکنش به حملات شب گذشته ترکیه به این کشور گفت: ترکیه در سایه سکوت دولت بغداد به تجاوزات مکرر خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «ابو آلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سید الشهدا عراق امروز چهارشنبه با انتشار یک پست توئیتری به حملات اخیر ترکیه به خاک این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این پست توئیتری نوشت: ترکیه به راحتی به عمق اراضی عراق دست درازی می‌کند. این در حالی است که دولت بغداد هیچ واکنش یا موضعی در این زمینه از خود نشان نداد.

ترکیه در سایه سکوت دولت بغداد به تجاوزات مکرر خود ادامه می دهد

وی افزود: با وجود اینکه افراد نادان و تنگ نظر، مردان مقاومت را به آلوده کردن فضای رقابت سیاسی متهم می‌کنند اما ما از درهم کوبیدن اشغالگران دست نکشیده‌ایم. پیشتر دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق به حملات هوایی شب گذشته ترکیه به مناطقی در شمال عراق واکنش نشان داده بود.

الخزعلی در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن محکومیت شدید حملات هوایی شب گذشته ترکیه به مناطقی در موصل که شدیدترین حملات در چند وقت اخیر بوده است، نوشت: در سایه سکوت حکومتی و سیاسی تأسف بار، سریال نقض صریح و آشکار حاکمیت عراق توسط رژیم اشغالگر ترکیه ادامه دارد. ترکیه پس از اینکه پایگاه‌های نظامی خود را در شمال عراق تثبیت کرد، در حال گسترش نفوذ بیش از پیش از خود در این منطقه است و غیرنظامیان بی دفاع را به بهانه‌هایی واهی که اساساً خود ایجاد کرده است، هدف حملات هوایی قرار می‌دهد.

کد خبر 5415396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha